La mascota: Tomi

Hola, sóc en Tomi, la mascota de l´escola Santo Tomás. En nom de tots els professors i professores us dono la benvinguda a tots aquells que visiteu la nostra web per primer cop o els que l´aneu consultant de tant en tant per fer una ullada: pares, mares, nens, nenes, professors, exalumnes, internautes...

A la nostra web podreu trobar informació relativa a on som, què fem, què volem, posar-vos en contacte amb nosaltres, fer-nos arribar la vostra opinió, els dubtes o les sugerències i, sobretot, podreu trobar totes aquelles activitats que realitzem per tal de poder-les apropar a tots aquells que des de casa, l´oficina o des de qualsevol lloc volen saber de nosaltres.

Sabem que cada vegada sou més els que ens visiteu des de l´inici de la nostra aventura a la xarxa. És per això que us volem donar les gràcies per ser sempre amb nosaltres. Per molts anys!

Si voleu, podeu descarregar la meva foto!

TOMI