Informació: No hi ha data concreta per tornar a l'escola

19 mar

Informació: No hi ha data concreta per tornar a l'escola

COMUNICAT 5: 19 DE MARÇ DE 2020

Bon dia a tots i a totes!

Segons les darreres informacions del Departament d'educació, us informem que no hi ha data concreta de tornada a l'escola ja que, com segurament sabreu, el confinament a casa s'allargarà.

El claustre de professors estem valorant quina és la millor opció per fer front a aquesta nova situació, sempre seguint les pautes donades pel Departament.

Cada setmana us anirem penjant nous recursos i activitats per realitzar des de casa per tal que els alumnes puguin continuar el seu procés d'aprenentatge, sempre seguint les instruccions del Departament de no avaluar i de fer un treball que no sigui curricular, ja que no tots els alumnes tenen les mateixes condicions ni oportunitats.

Estem treballant per facilitar els mitjans de comunicació amb els professors d'una forma directa, pràctica i senzilla. Us demanem paciència i calma davant d'aquesta situació extraordinària per a tots en la qual predominen els problemes sanitaris i socials.

Continuarem en contacte amb el Departament i seguirem les seves instruccions com hem anat fent fins ara. No dubteu que intentarem fer tot el que estigui a les nostres mans i de la millor manera possible per arribar a tots.

Com sempre, us recordem que us anirem fent arribar les darreres informacions a través de la pàgina web (Notícies) i de les xarxes socials (Facebook i Instagram). Desitgem que estigueu tots bé! Moltes gràcies per la vostra comprensió i paciència.

Salutacions

Claustre de professors Santo Tomás