COMUNICAT 14: Classes virtuals

03 abr

COMUNICAT 14: Classes virtuals

Benvolgudes famílies.

Esperem que us trobeu bé de salut i desitgem que tot torni a la normalitat el més aviat possible.

Tal i com ha establert el Departament, el tercer trimestre començarà després de Setmana Santa (dimarts, 14 d´abril) amb classes virtuals on s´avançarà matèria. Els continguts treballats seran avaluables.

Us adjuntem el tutorial que hem elaborat per tal que aquests dies us descarregueu el programa gratuït que utilitzarem (ZOOM) i us aneu familiaritzant amb ell.

TUTORIAL ZOOM

El dilluns, 6 d´abril, rebreu al vostre correu l´ID (codi d´accés) per les trobades virtuals i un recordatori dels horaris de la setmana amb l´ID dels professors corresponents.

Si alguna família no té dispositius o accès, cal que es posi en contacte amb el seu tutor/a mitjançant els correus que us vam facilitar al començament.

El proper dimecres, 8 d´abril, iniciarem un primer contacte virtual amb tots els alumnes per tal de resoldre dubtes i comentar com treballarem.

Aquestes són les hores de connexió per a cada grup.

DIMECRES, 8 D´ABRIL

4t 10:20 – 11:00

3r 11:00 – 11:40

2n 11:40 – 12:20

1r 12:20 – 13:00

I-3 15:00 – 15:40

I-4 15:40 – 16:20

I-5 16:20 – 17:00

Us adjuntem a continuació un altre PDF amb l´horari general per assignatura i curs de les properes setmanes. Les sessions es faran de dilluns a divendres, en horari de matí o tarda, i tindran una durada aproximada de 40 minuts. Cada professor/a posarà les tasques el dia que faci la connexió i es farà un recordatori via email als correus que ens heu facilitat. Per passar-nos per correu electrònic fotografíes i fitxers grans podeu utilitzar el WeTransfer.

HORARI GENERAL CLASSES VIRTUALS

Al començament, us demanem una mica de paciència ja que pels alumnes serà una novetat. Poc a poc aniran agafant la mecànica. El professorat resoldrà els dubtes que puguin sorgir via email.

Quan disposem de la informació, us comunicarem també els nous criteris d’avaluació que adaptarem a aquesta situació. Tanmateix, us anirem informant, com hem anat fent fins ara, de totes les novetats que es puguin presentar.

Restem a la vostra disposició i us desitgem molta salut!

Atentament, DIRECCIÓ

Comenta aquesta notícia